Onsdag

Hej på er!

Hur mås? Jag är i skolan och väntar på lektionen som börjar snart. Har huvudvärk men den börjar släppa nu efter en stor Mocha Latte från Espresso House! Älskar deras kaffe!

Såg ni på Eurovision igår? Semifinalen! Jag missa början för jag hade helt glömt bort att det skulla va igår men jag hann se Bosniens bidrag! Löv it! Jag trodde det var värsta skiten först när jag såg sångaren men den är ju genial.. uppträdandet var orginellt och vi vinner i år! Vår värsta konkurent är kalkonen från Irland, hehe.. Jo Ryssland hade ett påkostat nummer så dom ska man passa sig för! Mer Eurovision senare idag! Och i dagarna framöver! Det är liksom happening of the year ;o)

So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0