A good day

Det har varit en bra dag idag! Avslutade precis en LOVEly konversation på msn med darlingen så det avrunda liksom dagen! Kommer kunna somna gott nu.. inte som igår då jag bara stirra framför mig och inte kunde sova.
Imorgon är det dessutom ingen skola så en sovmorgon kan bokas in och sen följer väl plugg men kanske även en snabb runda på stan. Har fastnat för några grejer som jag måste bestämma mig för om jag ska slå till på innan det är too late! Ni vet när man gått och funderat på ett plagg eller så länge och när man väl bestämmer sig för att köpa det så är det slut! Men ibland behöver man betänketid. Sen kan man göra så att man köper och sen så kan man fundera så länge som öppet köp eller bytesrätt gäller ;o) .. så har man också gjort.. Att man inte bara kan vara bestämmd!? Men det är f*n inte lätt när det gäller kläder och sånt för kollar man i alla affärer så har alla liknande saker och då ska man liksom välja.. Tufft :op Vilket I-landsproblem. Det är så att man skäms egentligen!
Meeeen nu måste jag sussa!


God natt på er!




Kommentarer
Postat av: ♥ Enii

Hvala lutko. =)

2008-11-14 @ 10:25:30
URL: http://enisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback