Typiskt

Har ingen lust att gå och lägga mig fast jag känner mig ganska slut! Imorgon är det skola som gäller och jag vill gärna vara utvilad men jag vet att jag bara kommer ligga och tänka på annat och inte kunna somna. Har lite problem med det de senste dagarna.. ligger och funderar på saker istället för att sova och så vaknar jag på morgonen och känner mig helt död! Not good! Ställde mig och diska nyss, haha.. typiskt det där med att man får lust att göra precis allt annat än att lägga sig :op Funderar på att städa mitt rum nu tex.. Ja ja, det kanske tröttar ut mig så att jag däckar! Hope så. Ska lägga en ansiktsmask också tänkte jag! ;o)


God natt på er iaf..

/♥





Kommentarer
Postat av: Branka

ja, det är det. I mi saljemo pisma :) Älskar brev hihi =) Jer kad ti je voljena osoba daleko, onda je lijepo dobiti pismo, då känns det på ngt sätt som att man är nära varandra... =)

2008-11-16 @ 23:29:35
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback