Ordning och reda ska det va!

Vet ni vad jag gjort? Jag har strukit mina gardiner och ni anara inte vad tråkit det är! Längderna är 2.40 gånger 110 cm så det tog tiiiiid också.. det är inte det enda jag gjort. jag städa även mitt rum. det jag tycker är värst är alla dessa smågrejer och papper som man inte vat vad man ska göra av. Har slängt så mycket som jaga bara kan men myckat av grejerna kan man faktiskt inte slänga. Helt sjukt vilken samlare man är! Jag är verkligen i behov av smarta förvaringar NU! IKEa brukade ju ha sånna söta föravringar t trä med en massa lådor.. såg inga sist jag var där! HALLÅ, hur ska jag få ordning på saker och ting om inte ens IKEA har en finurlig förvaringslösning!? Tips? Någon?


Jag köpte denna fina låda på Indiska idag men jag känner inte att den riktigt kan ta mina förväntningar på smart förvaring.. allt får ju inte plats
:op Den bara är där och ser fin ut...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0