Ingen dans på rosor

Ja, mitt pluggande skulle ju gå som en dans men inte ens till favoritbalkanlåtarna går det så bra! Jag känner bara att jag inte orkar läsa nått mer.. I don´t care. Har suttit hemma hela dagen och jag börjar även få träsmak i asset! Jag är nog så trött att jag faktiskt inte tänker pressa mig själv. Klarar jag inte tentan imon så gör jag det inte. No big deal.
Ni tycker säkert jag redan bestömt mig för att kugga på skrivningen men tja.. bestämmt och bestämmt.. inte riktigt men jag vet ju hur mycket jag läst av allt jag skulle ha läst hittils. Not enough! Köper inte kurslitterature längre och lånar böckerna från biblioteket ist men det står alltid folk på kö så nu tex så var jag tvungen att lämna tillbaka böckerna en vecka innan tentan och så fanns inga andra exemplar lediga för utlån. En annan grej är att jag inte verkar kunna koncentrera mig heller. Är inne på att inreda mitt rum och jag har la inte kommit så lång, förutom att jag köpt gardiner och blommor men jag är sjukt ivrig om att få det fixat så hela tiden skenar tankarna iväg och jag sitter och tänker på inredning och vad jag skulle kunna sätta upp hyllor och sånt! Störande! det kan ju inte vara lätt när man har historia som konkurerar med tankar om inredning. Det är ju inte så att jag kan styra mina tankar eller så.. nä men jag kan verkigen inte koncentrera mig!
Sen har vi det här med internet också.. man kommer på/hittar på saker som man bara måste kolla upp inann man fortsätter plugga.. och juste det där ska jag bara kolla först.. Katasrof är vad det är. Ingen disciplin på mig idag alltså :o/ Jag ger det en lite kraftansrängning till..



Bye!
/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0