Ny trio

Nu är vi tre! Bästa trio någonsin! Jag, min laptop och mitt nya trådlösa mobila internet från 3! I got it efter mycket funderande på vad jag skulle ansluta mig till så orkade jag inte mer och bara tog det här från 3. Ett rosa litet modem har jag :o) Ni ska få se sen.. dom har fått in nya nu så det är inte de gamla plastiga som dom hade förut. I´m so happy, hehe. Vi betjänades av en snäll Bosniesk kille i butiken.. tack säger vi till honom.
Tack till er som kikat in här på bloggen också trots att jag inte skrivit så mycket de senste dagarna! Fler bilder från resan til Turkiet är jag skyldig er så de dyker upp lite senare ikväll. Nu ska jag pyssla lite här hemma. Har ett nytt duschdraperi som ska upp i badrummet.


Catch you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0