Tisdag

God morgon,
Sovit gott? Me too! Förresten, glömde berätta om en jättestörande dröm jag hade igår natt! Jag drömde om att jag var nånstans utomlands med två tjejkompisar och så skulle jag fixa mig för att vi skulle ut och det tog hur lång tid som helst! jag försökte liksom skynda mig i drömmen för att jag visste att de väntade på mig där ute men jag blev aldrig klar! Himla störande! det är i klass med när man drömmer att man har bråttom och försöker springa men allt blir bara i slow motion!
Nästan så att man vaknar helt utmattad! haha. drömmar kan verkligen göra ens dag men de kan även göra en på dåligt humör. Älskar fina drömmar som är sådär verkliga att man går runt helt happy hela dagen! Idag får jag iaf göra min dag själv för jag drömde som sagt inget inatt! Vilken tur att jag är en daydreamer :o)


Ha en bra dag!
P & K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0