Turkiet, Del 1

Passar bra med att lägga upp de första bilderna från resan såhär för att lysa upp den här ruggiga och regniga dagen.. och drömma sig bort till solen..

On my way.. Men den lättaste pakningen ever! För att vara jag då.. obs att det är den gröna bagen som är min. Den enorma väskan är mammas. Hon lyckades inte packa lätt den här gången heller :oD

Preciiis innan flyget lyfte tog jag kort och bad till Gud att vi skulle landa i Turkiet oskadda såklart. Jag var faktiskt så rädd at jag lätt hade kunnat gråta men det gick över sen.

Flygplansmaten är höjdpunkten under flygresan. Många klagar på maten och tycker att den är äcklig men jag tycker den är söt och inte sååå hemsk!

Gothenburg - Antalya :o)

Antalya uppifrån planet. Very najs!

Äntligen nere på marken! Lycklig var jag ska ni veta! Detta är den fina flygplatesen i Antalya. Sen var det bara passkontrollen, som jag älskar för där blir man välkomnad till Turkiet :o)
Har saknat den där känslan av att komma dit. För er som inte vet så har jag åkt till Turkiet med min mami varje sommar sen jag var 5 år! De senste 4 åren blev det ett uppehåll av olika anledningar så att komma dit är som att komma hem för mig! Like food to my soul!
Nu ser jag att detta blev ett lååångt inlägg så det får vara allt för idag.

Fortsättning följer..


/♥

Kommentarer
Postat av: emina jakupovic

jag vill typ ha den som din, alltså .. men inte som du ser du har ju rosa bakgrund, sen kommer din header och smälter inte in med bakgrunden jag vill att den ska typ va som din, väldigt enkel, men ändå se avancerad ut:P men du kan ju testa dig fram, vill att det typ ska stå Emina Jakupovic bara:P sen får vi se om jag använder den sen :P:O

2008-10-18 @ 17:16:11
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg! :D

2008-10-18 @ 21:31:12
URL: http://medinak.blogg.se/
Postat av: Chooco

Jag är så avis!! :)

2008-10-19 @ 04:08:45
URL: http://chooco.blogg.se/
Postat av: manuela

guud va roligt:) jag vill också åka till turkiet:D