Turkiet, Del 2

Hej hopp, här kommer lite fler bilder från Turkiet..


Vårt hotell, "Naturella"


ett sött litet hus som ligger alldeles intill och där ägarens dotter och barnbarn bodde förut.


Ganska öde var det vid poolen, dels för att det var ganska få turister på hotellet och dels för att poolen var iiiiskall! det var jag och några finska turister som sola varje dag iaf och var så modiga så att vi tog några dopp. Brrrr...


Min utsikt från solstolen :o)


Den här sista bilden bjuder jag på. Jag i solstolen! Man är väl inte klock om man lägger ut bild på sig själv i bikini på bloggen! När man har ojämn solbränna dessutom och från en vinkel som inte är så smickrande men som sagt JAG BJUDER PÅ DEN! .. anledningen till det är just att det var det sista kortet innan mamma tappa digitalkameran i marken och den paja! Fick den lagad lagaom till att vi skulle hem.. eller näst sista dagn då så det blev dåligt med bilder av just den anledningen. Synd :o(
Har dock liiite fler bilder från sista dagen då men de kommer i del 3!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0