Go kväll

Go kväll eller Aksamhajrla som vi brukar säga i Bosnien ;o)
Jag har fått min dos av msn umgänge med min älsklig och nu tänkte jag slänga ner lite kläder i resbagen så att jag är så gott som färdigpackad imon! .. om man nu ens kan säga så? färdigpackad! hehe, anyways..
Var på stan idag, men bara en liten runda. Insåg att jag glömt mitt VISA kort och kontanter är inte min starka sida just nu så pengarna räckte inte långt. Köpte bara hårfärg. Naturlig sådan från hälsokostbutiken. Utan amoniak och andra kemikalier. Trodde inte den skulle funka som vanlig hårfärg ens. Mesigt utan en massa kemikalier liksom :op men den funkar prima och man slipper den där hemska amoniaklukten! Super! Och så är den mycket skonsammare då. Ska inte köpa vanlig hårfärg mer, nu är det natural stuff som gäller!
Funderade lite på hur öde min blogg kommer vara medans jag är borta och på vad man skulle kunna göra åt det!? Ta in en gästbloggare kanske? Kommer ju inte vara borta såå länge, bara 7 dar men jag ska försöka kika in på nått internetcafé en gång åtminstone så att ni inte drabbas av alltför mycket abstinens ;o)


So long ..
Sov gott!




Kommentarer
Postat av: Sanela

tror du att den är bättre än vanlig toning? :)

2008-10-08 @ 16:03:15
URL: http://sa
Postat av: Sanela

tror du att den är bättre än vanlig toning? :)