Bara jag & min laptop

Har spenderat nästan hela dagen hemma och framför datorn. Känner mig varm av all strålning! Inte bra! Avslutade precis ännu en träff med min baby via msn :o) Vi pratade lite idag under dan också. En väldigt slapp dag alltså men jag hade verkligen ingen lust att gå ut eller göra nånting annat än att umgås med och via min laptop, hehe. Tittade även på film! American Beauty. Har faktiskt inte sett den innan! Bara några delar av den.. Den var la ok sådär. Tror inte jag fattade poängen eller budskapet som skulle komma fram i slutet där. Taskigt att han skulle få dö tyckte jag, men det sa han ju i början! och sen förtsatte han snaka fast han var död!? Hahah! jag är allt för trött va..
Har en ny favoritlåt btw.. det är den som finns här i inlägget nedan. Jag har spelat om den en massa gånger ikväll! Så med det sagt så kan jag gå och lägga mig :op


Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Hatice

Hej!!! rikt bra jobbat med ditt blogg, snyggt o innehållsrikt... äntligen har jag sätt flera bilder på dig o Dino :) Ni är ubergulliga!!!

Ta hand om dig,

pusss o kram