MsnMys

Min anslutningstimer säger att jag varit ansluten till internet i 4 timmar nånting nu. Det kan inte vara bra..! Har mest pratat med älsklingen på msn. In need of some love! Det negativa är att jag kommer börja se i kors snart. Ska skaffa en kaktus att ha brevid datorn. det sägs att de absorberar strålningen! So I´ve heard! Måste kolla upp det och ifall det är sant ska jag bums skaffa en rolig liten kaktus! Det jag också borde skaffa är glasögon man använder när man sitter vid datorn så att ögonen inte tar skada. det kan ju som sagt inte vara bra, det här att man (jag) sitter vid datorn så mycket. Fast nu regnar det ute och hur myyyys är det inte att sitta på msn med älsklingen! Det är så när att umgås på riktigt vi kommer just nu.
...
Nu var det nog dags at säga god natt. Det är kul när jag och D ska avsluta vår konversation på msn.. det tar evigheter för man vill ju inte avsluta egentligen så det blir att man säger puss och god natt ett par gånger innan nån av oss loggar ut. Naaaaw, saknar min Dino! När ska dom komma på hur man teleporterar sig till önskad destination? I´m there in a couple of seconds baby!


God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0