Göteborg - Antalya

Sitter på flygplatsen! Yes, I´m on my way! .. snart iaf. Det var riktigt spännande att ta sig igenom kontrollen här. Man får ju inte ha med sig nån vätska in på flygplatsen, inte mer än 1 dl. Så folk som hade tagit med sig fika och sånt stod där utanför kontrollen och fika för att slippa slänga allt. Jag fick slänga min vattenflaska :o( Super security. Jag pep inte! Ja alltså när jag gick igenom den där portalen.. kommer inte på vad det heter just nu.
Det där med flygrädsla försöker jag att inte tänka på just nu.. jag ska ju flyga i vilket fall som helst och det är ju onödigt att göra det svårt för sig så jag ska vara lugn och fin. Önska mig en trevlig resa nu! Jag ska verkligen bara försöka ladda batterierna till max för jag känner att jag behöver energi till i vinter! Om jag kikar in på nått internetcafé så ska jag höra av mig. Annars är jag tillbaka på torsdag! Kommer hem sent på onsdag kväll/ torsdag morgon!

Tills dess, ha det bra!

Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Sretan put :D

2008-10-08 @ 22:34:12
URL: http://guzilago.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej om du vill köpa de svarta pumpsen från gojane.

så har jag ett par i stl 8 som inte passade mig. har lagt upp en annos på tradera för endast 400 kr..bud sen men. slipp tull och lång väntetid.ta chansen. MVH Josefin

2008-10-09 @ 12:48:10
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/
Postat av: Lo

haft en bra dag?

2008-10-10 @ 15:25:36
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Milla.

Hallå...

Jag tänkte låsa min blogg och om du vill fortsätta läsa kan du gärna maila till [email protected] med ditt namn och bloggadress så återkomer jag med inloggningsuppgifterna. Lämnar denna kommentar då jag vill låsa bloggen så snart som möjligt så du får en chans att få uppgifterna innan jag lösenordskyddar den.

Kram