Hemma!

Är hemma i Gbg nu. Vi rullade in på Nils Erikssons terminalen runt kl 21.00 igår. Känns konstigt.. nu är jag här.. Lämnade efter mig 35 graders värme. Här regnde det när jag kom..
Resan gick bra. Bussen var överfull så några av oss ungre passagerare blev tillfrågade om att flytta över till en minibuss ist. Vi satt packade som sardiner.. men vi hade tur för minibussen paja bara några hundra meter senare och efter ett tag, när de insåg att problemet inte gick att fixa så fick vi flytta över till en vanlig buss.. fast tom! Så ca 15 pers var vi en en hel buss och alla hade vi två säten :o) Lyx! Senare flyttade några från den första bussen över till oss men jag och några till hade två säten hela resan hem! Man lär alltid känna nån under resan och denna gång var det några tjejer. Hoppas vi ses snart igen! Vi blev ett litet gäng där alla hade pojkvän i Bosnien :o) Det är lite av ett fenomen det där med att skaffa pojkvän i andra ändan av världen!
Är på biblioteket nu.. ja, redan första dagen! nä jag är inte duktig, jag ska bara kolla mittt schema för imorgon. Skoldags igen.. Känns faktiskt lite nervöst :op Sant! Ska ju börja en ny kurs nu så det gäller att integrera sig i en ny klass. Wish me luck!


Hej då!


Kommentarer
Postat av: Branka

Hej! Åh, det måste kännas jobbigt att vara utan din pojkvän nu. Ja evo polako ludim bez svog. Tycker det är så himla jobbigt, särskilt när man inte kan höras så ofta som jag skulle vilja, om han jobbar lr inte har pengar på mobilen. Kako ti izdrzis??

2008-09-07 @ 16:45:50
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback