Lördag

Underbart väder ute! Hade helst legat kvar i sängen hla dan.. känns som att jag håller på att bli sjuk men jag kunde inte morstå solen så jag skyndade ut! Ska träffa en kompis och bara promenera. En kaffe först hade inte suttit fel. Mmm.. en kaffe latte.. just nu är lite lite som en sömngångare :op
Igår skulle jag och A gå på bio och se Thunder Tropic med Ben Stiller men när vi kom till biografen var det så mycket folk där alltså och bara 7 biljetter kvar. Vi som trodde att det var lungt med biljetter och att det inte skulle va så mycket folk eftersom det var fredag. Vi tänkte uppenbarligen fel och gick till slut och åt kebeb ist. Mums! Var sugen på skräpmat så kebabtallriken den satt verkligen där den skulle.

Nu får ni ha en trevlig dag allesammans och ni Göteborgare får masa er ut och njuta av solen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0