Uppdatering på helgen som gått!

Hej hej,
Hoppas ni haft en trevlig helg!? I have! Det var som sagt min sista helg här med D :o(
Igår (söndag) var vi på popfestivalen som hölls här i Zenica. Jag min dummer tog på mig klackar! Vi stod där i mer än tre timmar så jag hade minst sagt ont i fötterna när vi sulle röra oss hemåt sen men det fick det vara värt för vem uppträdde inte sist om inte självaste DINO MERLIN! Han körde flera låter så det blev en minikonsert! Jag var mist sagt happy eftersom jag var sugen på att se han uppträda igen efter konserten i Sarajevo! Igår fick jag min önskan uppfylld :o) Jag njöt av låtarna.. till de höll D om mig hela tiden och pussa på mig! MYS!

I lördags dega vi hemma hela dagen och gick sen ut på kvällen. Samma ställe som kvällen innan och samma sällskap. Senare dök en gammal tjejkompis till D upp och sen även Mahir. Det blev vi fyra som drog vidare..

Vi hamna såklart i parken..


M & M (Mahir & Melisa)

Jag blev lite trött på ölen så jag skapade konst på vägen..

Balkanstyle :op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0