Onsdag

Hej,
Hur mår ni? Jag har haft en skolfri dag idag men känner mig ändå helt slut nu.. trots att jag tog en sovmorgon! Det har ju varit en händelserik dag ändå. Först var det lunch och fika med A. Sushi och en kaffe latte efteråt.. sen en promenad in till stan där jag kollade runt lite för att sen gå och handla på Netto och släpa den där tunga påsen ända hem. Det ligger inte så nära men vill man fynda så.. Känns himla kasst att behöva lägga mer pengar än vad man behöver på mat. Finns det billigare nånstans så ska man slå till! Right? Studentliv ju.. lär man sig inte spara nu så är det kört sen. Än så länge går det la sådär med sparandet för min del.. men att handla på Netto var iaf ett steg framåt ;o)

Har ni något bra spartips som kan ni ju tipsa om det!
.. så sammanställer vi en hel lista.


/Cmok!

Kommentarer
Postat av: beisa

bästa spar sättet är att öppna ett sparkonto och ha ett fast belopp som dras varje månad från ditt personkonto till detta sparkonto.. på de viset kan du inte reglera överföringen själv.. du behöver ju inte ha ett stort sparbelopp kan ju börja med tex 500kr och på ett år blir det ändå 6000kr.. =) kramiis

2008-09-27 @ 17:05:54
URL: http://manovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback