Onsdag

Hej,
Känner mig verkligen hur duktig som helst! Sen jag kom hema har jag varit in action hela tiden känns det som. Är uppe tidigt varje morgon, tvättar och fixar hemma och går i skolan.. I love action! Mår så mycket bättre då.
Nu är det oficiellt kallare dagar på väg! Jag har inget annat väl än att bara acceptera det nu.. Igår kväll när jag låg i sängen hörde jag nämligen hur elementen sattes på! Det är ett tecken! Ett annat är att jag virade min stora vinterhalsduk kring halsen imorse. Jag är ändå glad för det där med elementen och imorse gick jag runt och vred upp värmen. det ska vara sommarvärme hemma hos mig! Hatar att frysa ju.. Men som man säger, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder vilket betyder att jag måste ge mig ut på en shoppingrunda och inhandla lite varma och gosiga plagg :o)

Okej, back to studies! .. måste fortsätta läsa på här..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0