Torsdag

Hej hej,
Här är jag! .. i skolan så klart! Har precis avslutat grupparbetet för idag. Nya tag imon.
Igår var ju en händelserik dag! Jag träffa 2 kompisar från gymnasiet. Det kändes verkligen inte som att det gått 5 år sen man sluta gymnasiet! Vi gick på café och jag åt de äckligaste sconsen ever och drack världens minsta latte. När jag beställde en liten så tänkte jag mig inte en sååå liten. söt var den iaf. Sconsen var bara blä! Inte trevligt! Mycket trevligare var det iaf att ha en liten reunion :o) najs najs!
Nu ska jag iaf lämna skolbyggnaden för dagen. Det är dags liksom. Imon är det som sagt en ny och förmodligen lååång dag som väntar.


Ha det bra så länge!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0