2 dagar kvar..

Har packat, tvättat och plockat lite bland mina grejer. År på lite bättre humör också. Snart kommerju  D förbi och hämtar mig.. vi ska ta vara på ännu en kväll tillsammans!
Han är har nu :o)


Byeee!


Om två dagar åker jag hem! Om två dagar är det dags att säga hej då igen! Jag kommer sitta i bussen och se D stå där och vinka av mig än en gång! Det är värst! Mer än tre månader har gått och mycket av det som jag planerade står ogjort. Det är väl det som är svårast att komma över men det är dags att packa väskan nu..
Jag är hemma och ifrån D en stund nu just för att packa. Jag lyssnar på blödig musik men det är som sagt väldigt passande med tanke på hur jag känner mig. Att lyssna på tragiska kärleksballader är väldigt tröstande just nu!



Napolju kisa vec pada.. u mom srcu tezina, kao oblak crni.. malo fali da krene pljusak suza..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0