Lördag

Hej hopp!

Jag har en sån där dag när man inte riktigt vet vad man ska göra av sig själv! u feeling me? Jag har en massa att plugga men samtidigt vill jag ju ut i solen men ändå inte för då kommer jag inte få något gjort.. Jag kan ju vara ute en studn och sen plugga eller tvärtom, plugga lite och sen belöna mig med att gå ut i solen!? Suck! Egentligen är det här en sån dag man ska sova bort.. kan vi bara hoppa till söndagen nu? Det blir nog att jag sitter och pluggar lite nu, sen får vi se..

Igår var jag hemma.. A kom över och vi satt och kollade lite roliga grejer på internet.. dramabutton is the shit, hehe. Det var trevligt iaf.. längesen manb skrattde så mycket! Sjuk humor my friend!

Nog tjatat nu.. pluggish it is..


Laters.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0