Orkar inte mycket

Ööööörkar inte kämpa mig med mitt bildredigeringsprogram! Visserligen är det inte ens krångligt men när man är trött kan de enklaste sakerna verka svåra och det är precis så det är för mig just nu. Jag fixade två bilder men dem får ni se imon.. passar inte med bilder såhär sent.. inte för att det egentligen gör nått när man lägger upp dem men det måste kännas att det är rätt sammanhang liksom och i och med att det är Bosnienbilder så kanske det passar sig att säga nått om min resa också men det orkar jag ju inte. Det var ett jäkla tjat om att inte orka va? hehe, fy fan alltså. Att läsa mina inlägg måste ju vara som att se på när färg torkar.. fun.. or not :op
Nä nu ska jag iväg och drömma sött. Ikväll vill jag drömma nått mysigt!


Natti natt ♥


ps har roat mig med att högerklicksskydda min blogg så vill ni låna bilder får ni fråga först. Varför nån nu skulle vilja ha mina bilder är je en annan femma but u never know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0