Ren work out

Dagens första inlägg. Lite sent kanske men jag har inte varit hemma = omöjligt att sitta vid datorn = BRA! Btw har jag träningsvärk efter städdagen igår! YES! Vaddå gå på gym? Kom hem till mig och städa ist :op Finns hur mycket som helst att göra.. borde även måla om.. gratis medlemsskap dessutom, hehe. Som en kvinna i 40-50 års åldern så.. "på min tid häll man inte på med dieter eller sånt för man städade hemma så pas mycket att man inte behövde tänka på formen. Man städade till sig en snygg kropp" och visst fan är det sant. Att bränna kalorier av att städa är dessutom käckt då man kommer i form OCH får det fint och städat hemma.. 2 in 1! Jag låter helt frälst nu så jag ska sluta promota städande framför at gymma nu. Jag ska ju börja springa så fort det blir vår på riktigt så jag sätter inte hela min tro till att städandet kommer att få mig bikinisnygg lagom till beach 2009. Ja kära ni, ångesten inför att vsa sig i en tiny winy bikini i sommar kan börja! Fan jag som satte i mig en sirnica (ostpaj) precis. Suck. Gott var det iaf!
I owe u bilder och tjat om hur det var i Bosnien och allt däromkring men ni ser att jag bara babblar om annat :op Måste hoppa in i duschen nu så om jag inte däckar sen så ska jag försöka producera något mer lite senare..
Har förresten en fråga till mina läsare (I know u are out there) varför de snålar med kommentarerna? Jag har då undrat förut varför inget tycker något eller skriver nått bara för att göra mig glad :op men kanske är det som jag kom fram till sist jag ställde mig frågan.. nämligen att det inte finns nått att kommentera. Hmm?


Laters y´all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0