Riktigt kasst av mig!

Jag har varit riktigt kass på att skriva idag! Det har bara tatt emot och jag sitter nästan och väntar på att jag bara ska ha nån timme på mig innan inlämning.. då blir det minsann fart på mig ska ni veta. Fy fan alltså.. man blir arg på sig själv men som ni ser, jag tar inte tag i det alla gånger. Har inte lust att ta tag i det nu iaf.. tänkte gå och lägga mig och vakna tidigt imon ist. Halv sju ungefär.. då har jag 4 h på mig om jag börjar vid 7. Jag har en massa text men allt är huller om buller och språket är helt konstigt.. jag har bara skrivit allt jag kommit att tänka på. Får nog bara läsa igenom det en gång nu innan jag stänger ner allt för idag.


God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Kom på att säga att om du inte vill köpa den Karin Herzog så funkar Yoghurtkrämen superbra som både nattkräm och dagkräm :)

2009-04-30 @ 09:49:42
URL: http://beautybytanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback