Så, vad har man gjort da?

Hej hej,

Nä jag har inte suttit på café och skrivit tenta fram till nu! Jag kom hem runt halv 8. Sen blev det på med joggingskorna och så gick jag en lång och välbehövlig promenad (typ powerwalk) med A. Det var najs att röra på sig! Nu har jag laddat batterierna med min favoriträtt.. spaghetti (fullkorns) med lättcreme fraiche, keso och sm/rörtält ost! Gott! Nä, ingen bra kvällsmat så men ni vet det där med att man kan äta vad man vill när man rör på sig :op Äsch, jag har varit produktiv idag så I´m worth it! Tentan är inte klär nä.. inlämningen är på torsdag så imon blir en skrivdag och så finslipning samma på morgon som den ska vara klar! Kom ändå en bra bit idag.. började ju idag fast vi haft sen i torsdags på oss, men jag är inte den enda som tur :o) Jag gillar när folk tänker lika.. ja men det här ska gå att fixa.. ingen bråska.. det verkar ändå inte så svårt.. haha. Duschen nu..


Laters!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0