Sista ansökningsdagen idag!

Vid det här laget kan man nog konstatera att det är omöjligt att söka! Det går inte att få upp sidan och jag har laddat om den hundra gånger! Det bara krånglar! Nu skiter jag i det! Dom får flytta fram sista ansökningsdatumet annars blir jag arg för det är verkligen impossible!!! Aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrhhhhhhhhhhgggggggg!

FLIPP!

Shiiiiiiit,måste bläddra igenom GU katalogen snabbt nu och knåpa ihop en anmälan till höstens kurser! Damn, alltid sista minuten! Jag som ville sitta och pyssla med ett kollage nu :o( Ja ja, that´s life.. u gotta put school first! The future is calling ;o)

Laters!


Kommentarer
Postat av: Lejla

Kommer ihåg när det va så förra året också. Vilken panik jag fick. haha.

2009-04-16 @ 17:28:23
URL: http://leekiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback