För som inte visste

Alla (balkanbloggare) har skrivit om Dino Merlin i dagarna och jag har väl också tjatat en del om kvällens konsert men jag får minsann nte nog så IKVÄLL ÄR DET DINO MERLIN. bara så att ni vet ;o) Årets konsert och alla från balkan bloggsfären jag känner till ska dit. Trevligt trevligt.. Kanske blir en blogg träff igen, om man lyckas känna igen någon i massan! Sist blev det en mini-träff  på Sako & Selma konserten. Det var mys. Så vad har man på sig ikväll? jag har försökt hitta på en ny outfit men det lär ändå bli samma outfit som på senaste konserten men lite nya acessoarer.. Orka bry sig en massa egentligen. Senci är hemma hos mig nu och det blir kind of förfest hos mig innan vi dra till konserten.

Ses i vimmlet!

/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0