Stackars lilla jag

Det har varit lite synd om mig idag! Mina ögon och min näsa har kliat och jag har nyst en massa :o( Ja, det är POLLEN! Fy fan! Hade behövt någon som kunde pyssla om mig och tycka sådär extra synd om mig just nu.. Hade man kunnat så hade jag teleporterat hit min bejb nu! Saknar faktiskt honom en massa. Funderar mycket på framtiden och hur det ska gå och hur vi ska göra!? Finns det något bäst före datum på distansförhållanden? Jag menar, kan man ha ett sånt förhållande hur länge som helst? Nu hade jag iaf bara velat ha hit han. Hoppas iaf att han kan komma och hälsa på här nån gång snart.. i sommar.. och att jag slipper åka ner till Bosnien varannan eller var tredje månad och att han ist kommer hit. Men så har vi det där med visum.. vi har visserliigen inte sökt innan men det känns sådär 50/50 chans att man får.. om man lyssnar på vad folk säger. Nån som vet hur lätt/svårt det är att få ett turistvisum från bosnien?
Ojoj, läggdags? Jag har börjat slarva igen och sitter uppe efter kl 23! Big NO NO!


Natti natt!

Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Jasmina (Jasse)

SV; Japp, jag är från Bosnien =)



Kram.

2009-04-28 @ 07:07:07
URL: http://icebeauty.blogg.se/
Postat av: Beauty by Tanci

Hej hej! Det beror lite på! Jag tycker inte att jag blir fet och glansig i ansiktet av någon av de två krämerna! Varje sommar så brukar jag vara ganska mycket i solen och huden blir då extra torr och behöver lugnande produkter med mycket fukt! Så denna sommar kommer Yoghurt krämen vara nr1 för mig för den ger otroligt mycket fukt utan att min hy blir fet och glansig!! (P,s du kan ha den i kylen också för extra uppfrächning)

2009-04-28 @ 10:39:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback