Let´s talk about love baby

Huvudvärk hela dagen idag :o( Kaffe hjälpte inte heller.. det är thoose days i månaden som är skapta för att man ska känna sig blä på ett eller annat sätt. Promenerade i Slottskogen idag och fikade med S. Lyckades frysa idag igen.. blev lurad av termometern som visade hela 15 grader men jag får skylla mig själv för att jag envisas med att se vårig ut trots att det mer likanr en höstdag ute. Man vill ju inte behöva dra på sig vinterstövlarna igen fast det nog varit skönt att ha dem på fossingarna idag. Hoppas på mer värme imon!
Jag är trots allt happy nu.. ringde min baby nyss och pratade i 40 min! Jag tjatade mest om Dino Merlin konserten och om hur jobbigt jag tyckte det var att jag inte kunde dela med mig av våra låtar för att jag inte hade någon mottagning på mobilen. Det var iaf skönt att bara prata men min älskling som om jag var där.. jag brukar tjata mycket då också :op  Ibland behöver jag bara höra hans röst.. nu fick u han höra mer av min men ändå :o) Han har varit lite nere de senaste dagarna så han behövde också höra sin Minco.
Nu ska jag koka salvia te och sen lägga mig och drömma sweet dreams!
Imon blir det stan.. har ju inte varit där sen i fredags ju :op Skönt med en paus men jag behöver göra några inköp.. smarta och genomtänkta inköp! Man kan ju hoppas, hehe. Vi får se!


Natti natt på er!

♥ L O V E ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0