Vad använder ni för bränsle?

Vad brukar ni änvända som bränsle när ni skriver hemtenta? Jag brukar verkligen sitta och skriva in i det sista så det finns egentligen inget som gör att man inte käner sig seg efteråt och jag ogillar alla dessa powerdrycker och red bull och sånt.. läskigt.. testade en gång innan jag skulle träna och jag blev fan helt skakig. Usch. Idag fick det iaf bli en kaffe latte från Condeco när jag var ute på min paus. Åt en bra frukost och lunch så jag måste säga att jag mår bra efter omständigheterna. Har verkligen skummat igenom hur mkt text som helst i min jakt efter information som då ska leda till att jag får ihop en text som ger svar på ställd fråga.


Måste jobba vidare nu!


Så fin är take away muggen från Condeco.. var nästan bara därför jag köpte mitt kaffe där så det är ingen reklam här inte! Jag bara gillar muggen :o)


Fuel for study!

Peace out!



Kommentarer
Postat av: Lejla

Meni samo redbull moze pomoc.. De mitt bränsle.. =P

2009-04-21 @ 14:20:03
URL: http://leekiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback