Dag 5

Det har redan gatt 5 dagar sedan jag kom hit. Tiden gar fort nar man har det mysigt. Hittills har vi mest slappat. Imorse var vi uppe halv 10 sa vi borjar fa in en sund dagsrytm jamfort med alla andra dagar da vi sovit lange. Men jag kanner ingen press pa att gora en massa saker. Mzsa, ata, sova, se pa film, se pa tv.. ja bara vara med varandra raker. Igar var vi och tog ett glas vin pa vart stammisstalle sa nu ar jag officiellt har :) Kanns bra att vara har men det behover jag kanske inte skriva.. Njuter bara av att vi har all tid i varlden just nu och det ar underbart. Jag har inte riktigt kommit igang med fotadet med det har varit gratt och ganska trist vader hittills.. och en massa bilder pa hur vi degar framfor tv:n ar kanske inte sa spannande :p Sa, det far bli uppdateringen for denna gang..


Natti natt pa er


Kommentarer
Postat av: Leonida

vad underbart du verkar ha det. Inte alls det avundsjuk.. när återvänder du till svearike?

2009-12-04 @ 15:17:25
URL: http://storyofleonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback