En lista

Jag lyssnar på: TV:n i bakgrunden. D zappar desperat.
Jag pratar: Med D medans jag surfar runt och bloggar. Han verkar inte lyssna dock :p
Jag tycker om: Snon som gjort staden till ett vackert vinterlandskap :)
Min närmsta vän är: Jag sjalv och darefter min mami och sen en liten skara fina vanner. Love you!
Jag avskyr när folk: .. bara tanker pa sig sjalva och gor anra illa.
Min första vän hette: Sassi.. det var min snuttefilt :)
Kärlek är: Nagot som ar vart att kampa for.
När jag borstar tänderna: Tittar jag mig i spegeln.
När jag lagar mat: Langtar jag efter att fa ata!
Jag tänder på: Det motsatta konet.
Jag är rädd för: Det mesta nar jag har mina daliga dagar.
Jag är glad för att: Jag har mina nara och kara.
Den värsta känslan är: Angest.. kanslan av tomhet. Usch.
Den bästa känslan är: Lycka.
Jag är bäst på: En massa saker :)
Jag är sämst på: Hmm.. inget ;)
Jag kommer alltid att vara: Som en liten flicka. Orka vaxa upp.
I sommar: Ar det sol och bad som galler. Langtaaar!
Sist jag grät var: Nar jag madde skit.
Jag kan inte: Altid fa som jag vill. Hate it :p
När jag vill tänka går jag: Ingenstans. Behover man ga nanstans for att tanka?
När jag bakar: .. bakar aldrig.
Min mobiltelefon är: Rosa :)
När jag vaknar på morgonen: Vill jag tvatta ansiktet och borsta tanderna. Sen vill jag ha frukost!
Innan jag går och lägger mig: Vill jag ha en puss och en kram.
Just nu tänker jag på: Inget speciellt.
Bebisar är: Sma manniskor.
Idag har jag: Haft en vanlig vardag.
I kväll ska jag: Ikvall ar redan passe..
Imorgon kommer jag: Vara i Sarajevo igen :)
Jag vill verkligen: Bli malinriktad.. I need that.


Listan fann jag hos Ilvana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0