Hysteriskt

Ar inte all nyarshysteri lite overdriven? Varfor ska en kvall under aret vara sa hypad? Planerar man inte gora natt speciellt pa nyar sa tycker folk att man ar konstig... helt sjukt egentligen. Sjalv brukar jag ma skit dagarna innan nyar och stressa sonder mig men det ar slut med det. Imorgon kvall ska jag och D bara ha det mysigt med vin och meza (tilltugg) och sen ska vi ut pa stan.. Vi ska bara ha en fin kvall. Orkar inte ha en massa overdrivna forvantningar och sen lipa dagen efter for att inget blev som planerat. Take a chill pill som min Senci skulle ha sagt :)




Kommentarer
Postat av: oooh min mincooo...

evooo jag tar det faktiskt chill jag med.. lezim jos tolv och en halv timme till takedown, nemam pojma sta cu obuci, u koliko sati gdje cu biti, nista haha! men det e chill.. öppen för alla möjligheter... ljuuubiim teee..

2009-12-31 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback