En mumsig dag!

Idag har jag haft en sån dag! En mumsigt god dag! Jag har jag ätit brunch, lunchat, fikat och ätit middag ute! The occassion? Nä inget speciellt, det bara blev så. Tur att det inte blir så ofta för stackars studentplånboken hade ju inte klarat av det! Imorse lyckades jag försova mig och hade ca 10 mn på mig att komma till skolan så där hann jag inte med nån frukost. Därför lät det lockande med en bruch efter skolan tillsammans med kurskompisen. Sen blev det lunch med mami, fika med Senci och en träff med K som var precis vid middagsdags! Jag kan känna att det är onödigt att lägga mycket penagr på att äta ute när man kan äta godare hemma typ. Vad tycker ni? Sushi är väl det enda som inte r onödigt att lägga pengar på :o) .. och sconsen på Espreso House.. Oh  my God! Fan, jag borde inte ens få prata om mat. Borde tänka på att komma i form istället! :op

Bon apetit ;o)


Kommentarer
Postat av: köpa jeans

och få bort fäsket på låren, borde du tänka på

2009-02-12 @ 00:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback