Snodde även en lista

I total antiinspiration så kör jag en lista som jag fann hos Mirnesa.

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Yes! Tycker det är ett vackert namn och så är det så poppis också.. We like!

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Mygg biter väl en avsiktligt! Hur kan dom annars lyckas bita en när man ligger med täcket över sig från topp till tå? Dom små jäklarna lyckas ändå! Det måste ju vara avsiktligt!

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Näe, kvinnan är så mycket bättre än mannen (and u know it) och jag hade nog varit en skitstövel om jag blivit född till man.

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Kommer inte på vilka animerade filmer Disney gjort men jag vet att jag älskade Den lilla sjöjungfrun Ariel när jag var liten.

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Tja.. jag har massa och jag vill uppnå alla just nu, på en gång! Sån e jag.

6. Är du allergisk mot något?
Har lite pollenallergi.. vad jag vet iaf..

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Jag vet alltså inte hur ekologisk sån "ekologisk" mat är egentligen men jag köper ekologiskt ibland fast med lite skepsis.


8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Disken


9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Tennis har jag spelat sen jag var 5

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Nej det tror jag inte. Är man innerst inne olycklig så går det inte att köpa sig ur det


11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Om nån tar bättre bilder än mig så står jag gärna framför, annars bakom :o)


12. Sjunger du i duschen?

Nej faktiskt inte men det är ju nästan nått man borde göra!


13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Ja, Jag får en handfull vitaminer varje morgon av mami.



14. Vilken sorts frukt åt du senast?

En halv apelsin


15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Jag har gått upp i vikt och det tycker jag är skit!


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Mörka killar var det la förr men nu har jag en pojkvän som e brunhårig och ljus typ så jag kör på det nu ;o)


17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Bara jag får blåsa ut ljus så e jag glad!


18. Brukar du handla på kredit?
Nej. Man ska inte slösa mer cash än vad man har.


19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Nej.


20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Tjöta med D på msn :o) (ok, nu ska jag sova)


Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt blogg :)

2009-02-09 @ 13:22:30
URL: http://bellajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback