Ne ostavljaj me

Igår ver en Belliss fri dag! Jag dök inte upp alls här på bloggen.. kom på det på kvällen när jag hade  fullt upp med att så att säga reda ut problem med D på msn. det tar sin lilla tid så att blogga fanns inte i tankarna. Under dagen var det grupparbete som gällde och sen lunch med mami och så.. Har inte sovit så mycket de senaste dagrana och idag hade vi dessutom redovosning i 3 h så nu ska jag ta en dusch så jag piggnar till. Har en hemtenta som ska göras tills på fredag så tänkte sätta igång.. roligt va? Under tiden får ni lyssna på en låt (den är balkan. Bara så ni vet inan ni klickar) jag gillar. Hittade den äntligen på en blogg härom dan! Som jag letat! :o)

/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0