10 min of fame!

This was fuuun! Läsarantalet slog inte några rekord under de 10 min min blogg var uppe som annons på gratismode.se men 9 besökare och 4 kommentarer blev det. Ska testa nån gång snart igen, hehe..

Hoppas ni som tittade in kommer tillbaka!


Testing testing..

ska bli intressant och se hur många som kikar in här på bloggen via gratismode.se där jag kommer få min blogg annonserad i 10 min. Kalaset kostar ynka 5 poäng. Det är en ny funktion på hemsidan och som sagt får se nu vilket uppsving bloggen kommer få i samband med sina 10 min of fame ;o) hehe, just kidding.. no expectations really!

Welcome säger jag till er som trots allt råkar klicka er in här av ren nyfikenhet..

/love.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag klickade! :D Intressant blogg!

2009-01-21 @ 20:13:57
Postat av: Isabella

Jag lyckades klicka mig hit ^^

2009-01-21 @ 20:17:39
URL: http://isabellasworld.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej hopp! Jag kom in här från Gratis Mode :) Kram!

2009-01-21 @ 20:18:11
Postat av: Jackie

Jag kom in via gratismode, vill också testa!



http://fashionistadiary.blogg.se