Hemma

Så va man hemma igen! Visst gick tiden fort!? En månad bara sådär *Poff*! Som alltid var det jobbigt att åka ifrån D och denna gång grät jag faktisk på stationen och sen i bussen medans han vinka av mig. Jag säg att han försökte hålla tårarna borta han med.. älsklingen min. Resan gick iaf bra (man är van vid det här laget) och jag hade trevligt resesällskap hela vägen. Vi var framme i Gbg igår kl 23.. 2 h sena pga av att vi i Tyskland genomgick världens koll vid gränsen! Bussen var precis i tid till färjan men så missa vi den pga att dom skulle kolla alla väskor och rota i några.. Jo, jag vet att vissa smugglar med sig både det ena och det andra men ändå sjukt störande att vi missa fårjan och blev tvungna att vänta 2 h på nästa. Jag trodde faktiskt att alla vi som hade med oss lite Bosniska specialiteter (sir, meso, rakija itd) skulle bli av med dem men icke.. tur det! Anyways, har man med sig lite av dessa grejer så är det ok. Det kanns ända bra att vara hemma och nån gång ska det la bli D´s tur att komma upp hit och hem till mig! Tanken slog mig i bussen att jag haft pojkvän i snart hela 3 år och att jag aldrig promenerat hand i hand med min boyrfiend i denna stad! Sjukt egentligen men som sagt det blir la andring på det snart. Så nu när jag är hemma igen så ser jag fram emot att göra upp nya planer och verkligen ta tag i saker som skola etc. en nystart helt enkelt! Ska skriva ner all dessa planerade löften och så får vi se hur det går. Även bloggen ska det blir mer liv i! Kul att se att inte alla mina besökare försvunnit under tiden det varit dött här.. Nu är jag iaf tillbaka!

Det kommer mera sen..


Laters!



Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Welcome home :)

2009-01-19 @ 00:09:30
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback