Nu ska jag bli påläst

Jaha, hej på er! Ehem, vet inte vad jag ska skriva. Inget spännande som händer precis! Har tvättat och städat lite här hemma. Har aven läst lite i kursboken! Wohoo! Ska på fika sen. Ska läsa lite mer nu så kanske jag kommer på något intressant att skriva! Man börjar tänka och ifrågasätta alldeles för mycket i den här kursen jag läser men it´s all good.. right? Tycker iaf fortfarande att det borde finnas en On och OFF knapp för att stänga av tankar och funderingar ibland. Bara för att vila hjärnan lite liksom. Bla bla bla.. lite pluggis nu! "The second world - Empires and influence in the new global order" är det som gäller.

Laters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0