Det "vanliga"

Tjohej!
Har suttit här vid datorn ett tag nu och haft uppe "Nytt inlägg" lika länge.. Tanken var att jag skulle skriva ett roligt och intressant inlägg men så blev det minsann inte. Jag kom nämligen inte på nått att skriva om! Visst, jag kan skriva om det "vanliga" men ibland vill man ju bjuda på något utöver det! So.. vardagssnack it is! Hehe.
Så vad har man gjort idag? Vaknade med samma huvudvärk som jag la mig med så dagen började inte bra. Hade planer på att ta mig in till stan men dupade den idén och gick till caféet A satt på med en klasskompis och störde dom i sderas snack om C-uppsats. Efteråt blev det lunch med A. Sushi :o) Gott gotti gott gott! Tänker på all de gånger jag blivit sugen på sushi när jag varit nere i Bosnien! Snacka om abstinens när man vet att det inte finns att få tag på heller! Kanske i Sarajevo!? Vet inte.. Iaf, nu fick jag äntligen mitt sushibegär stillat! det känns bra. Sådär, det var nog lagom av det "vanliga"!? Sitter och gäspar här så det betyder att det är läggdags snart. Städade inte mitt rum idag heller :o( bad! Ska plocka undan lite innan jag lägger mig! .. kan sova med gott samvete då.


Natti natt på er!




Kommentarer
Postat av: medina

emina nije vise lösenskyddad :b

2009-01-22 @ 22:34:44
URL: http://medinakazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback