Vuxet!

Vuxenpoäng till mig tack! Varför? Jo, därför att jag fört över pengar på mitt sparkonto och officiellt sparar pengar! Vet inte om madrassen varit ett bättre alternativ men de här får duga så länge :op Såhär får jag ju sparränta.. så pass mycket så att jag antagligen kan vara utan men men.. sen tror jag inte ens pengarna kommer få ligga och mysa på sparkontot under ett helt år så det där med att bli rik på räntan är inte ett alternativ. Jag känner mig som en gamling nu.. sparar..
Appråpå gammal så är det snart min 24-års dag! Nä, jag ser inte fram emot den! Jag känner mig ju som 17! På senare tid så tror folk att jag typ är 17! .. iaf tror dom mig inte när jag säger att jag är 23! Najs tänker jag för det är la käckt att folk tycker man ser yngre ut ju äldre man är! När jag var yngre fick jag höra att jag såg äldre ut så nu blir jag bara yngre till mitt yttre då. Brösten har ju inte växt till sig så som man hoppades så det kan vara en anledning, haha! Skit samma, bara man ser ung ut som gammal så.. :o)


Här har ni vuxna mig!


BTW.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Memi

Hehe :) .. Jag säger inget före fredan. Ma nako samo eftersom att de va många happy! :) Puss.

2009-01-27 @ 23:03:57
URL: http://unconditiional.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback