Det var som jag trodde

Just nu ar jag trott pa att ha ratt, jag ar trott pa att fa ratt nar jag anara att nagot inte star ratt till.. logner ar det varsta jag vet. Jag ar inte dum sa nar nagon forsoker gora mig till en idiot blir jag arg och ledsen och forstord.. Varfor tanker vissa manniskor inte till?

Jag forstar inte att du inte tankte tanken att du skulle sara mig.. du sager att du visste att jag skulle fa reda pa det och att du tankte beratta och du berattade nar jag kommit pa dig. Du sager att det ar inte jordens undergang men fan vad det gor ont. En skitsak kanske manga skulle tycka men du betedde dig som ett barn och gick bakom ryggen pa mig for en skitsak. Jag kan bara saga att det gor ont och just nu kanner jag mig bara tom.. tom pa allt.




Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Det är så bra att du följer din magkänsla när något är fel, den har alltid rätt! Stå på dig & acceptera inte för mycket (nu när jag inte vet vad det handlar om) :) Puss!

2009-07-30 @ 22:29:46
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback