God morgon

Sovit gott? Jag var vaken halv 7 imorse.. D skulle till skolan och nar han gatt la jag mig och sov igen. Hur gott som helst. Nu ar jag iaf uppe.. Har som vanligt inga speciella planer for dagen. Varje dag har ungefar sett ut sahar; Morgonkaffe pa var favorituteservering och sen hem for att ata lunch eller sa koper vi natt pa Konzum och ater ute i parken eller pa nan bank och sen chillar man hemma nagra timmar nar det ar som varmast eller sa ar vi vid floden och fiskar. Pa kvallen antingen promenerar vi och tar oss nagot att dricka nogonstans eller sa sitter vi pa min balkong som har stans basta lage och spanar ner pa allt folk. Dar har vi suttit i timmar och balkongen ar verkligen sommarens hit :o) An har vi inte suttit i parken pa kvallen och druckit ol till skillnad fran forra sommaren da vi bodde pa den dar filten i parken, hehe. Men jag far ju inte glomma att vadret blev skit nar jag kom ner hit for en manad sen.. det regnade varje dag och forst nu.. de senaste 10 dagarna ar det stabilt vader och aningen for varmt de senaste dagarna.. Men inte ska man klaga for det gor man ju vare sig det ar var, sommar, host eller vinter.. vadret ar aldrig som man vill ha det. Typiskt sa jag ska vara tyst och njuta av hettan for nar det borjar bli kallt kommer jag langta till varmen.


Nu ska jag ivag.. Ha en bra dag!

PUSS♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0