Slappt

*Gääääsp*.. Hela dagen har jag spenderat hemma. Har läst "De fördömdas cirkus" och varvat läsandet med att läsa bloggar och surfa lite som vanligt och så har jag lyssnat på "Ayo technology" covern en massa gånger. Känner mig alltid lite dålig när jag inte varit ute och hade planer på att springa en runda mend et blev inte av. Jag var bara ute en liten runda när jag var nere och handla mat och thats´s it! Inte bra som sagt men visst får man unna sig dagar som dessa ibland men som sagt så mår jag inte psykiskt bra av att slappa såhär. Får se till att vara mer produktiv imorgon istället. Nu ska jag läsa lite till i mon bok och sen sova.


God natt på er!


ps om exakt 2 veckor är jag i älsklingens kram vid den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0