Vi börjar från början och slutar vid slutet

Hej hopp!

Skön att solen tittat fram idag.. gör livet lättare.. eller, det känns så iaf, hehe. Jag har kommit in i en fas nu de senaste dagarna då jag absolut inte kommer upp ur sängen förens runt kl 12 och så sent som halv ett idag! Skäms nästan för att jag sover bort flera timmar som i samband med planering och allt det där inför resan är värdefull tid men men.. jag är en trött människa på senare tid och får väl sova ut då om det är det som behövs. Det här med att fixa inför resan går la måttligt bra.. jag vet aldrig vart jag ska börja! *suck*.. Kan ju börja med att leta upp min biljett.. det är en början iaf..


Laters..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0