Back on track

Hela dagen igår hördes jag och D inte av och det låter inte som något farligt men vi hörs alltid av via mejl eller sms under dagen.  Men eftersom det var lite kris så hördes vi iaf inte av igår. Jag hade skrivit att jag hör inte av mig mer.. du får tänka igenom allt och så hörs vi när du kommit till insikt.. nåt i den stilen (dramatiskt va) Vi hördes av på kvällen. Han dök upp på msn. Då fortsatt tjatet lite men vi löste det och nu är kärleken inne på rätt spår igen efter några dagar av oroligheter :o) Känns bra! Mindre bra är att jag vakna med halsont :o( vill inte bli sjuk! Sist lyckades jag komma undan.. hoppas det funkar denna gång också. Men inte ska jag vara hemma för det. Ska till stan nu.. blir la lunch i form av sushi :o) Slutar aldrig vara sugen på det!

Love ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0