Gött!

Förtfarande förkyld å så men var iväg till skolan imorse ändå. Vi fick nämligen tillbaka hemtentan som vi hade för nån vecka sen.. Jag fick godkänt! Wohoooo! Det fanns en VG del man kunde skriva om man ville men jag gjorde bara G frågorna.. har aldrig satsat på VG hittils.. när det bara är två betyg på universitete.. förutom U då men det vill man ju inte ha. Hade man haft MVG också så hade jag nog satsat på VG iaf men såhär så nä.. kanske nån gång när jag blir mer effektiv i mitt pluggande! Jobbar ju på det!
Anyways.. Jag är verkligen glad för tentan! Var lite nervös faktiskt. Trodde inte det var helt okej det jag skrivit men man underskattar sig själv ibland och det viktigaste är ju att läraren tycker det är bra :o) Jag är sån att jag vågar knappt läsa vad ag skrivit innan jag ska lämna in det.. tänker, vafan har jag skrivit.. flummar alltid ut lite men det får man göra på min skola. Najs!

u ska jag fortsätta mumsa i mig spaghetti! Because I´m worth it ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0