Here I go again

Dags för ännu en resa ner till Bosnaland. Nu på fredag börjar den oändliga resan ner med buss. Tja, oändlig är kanske att ta i men det tar ju ett tag. För er som inte vet det vid det här laget så tar det ca 34 timmar från Göteborg till min destination och Dino´s kram. det jobbiga är att det är ingen idé att bli sådär otålig att komma fram när man sätter sig på bussen! jag vill inte ens tänka för mycket på att jag längtar ihjäl mig efter att få komma fram men man kan börja vara sådär happy när man kommit över gränsen till Bosnien för då är det ca 4 h kvar och då kan man börja vara sådärr weiiiiii, snart är jag hos bebisen! Innan dess är det bara att luta sig tillbaka och inse att det kommer ta tid.
Saknar självklat min pojkvän så jag ser fram emot att träffa han fast det bara var 2 månader sen vi sågs sist. Det känns som längre men det blir så. Siat jag var där gjorde vi en del missar och tog inte vara på tiden som vi borde så det är därför det är viktigt att vi får lite tid ihop. Känner på mig att det kommer bli magiskt denna gång (ako Bog da). Längtaaaaar!!! Shoppade lite idag.. hade en lista i huvudet men det blev bara en tight svart trikåklänning på H&M men det blir mer imon då jag måste köpa allt jag behöver inför resan. Får inte springa på stan samma dag vi reser.. timmarna innan bussen går. Onödig stress.

Nu ska jag dricka te för halsen mår inte bra igen. Passar på att säga god natt också..

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0