Pakenzi

.. Ja , jag ska packa nu alltså! Nä, har inte börjat en.. ska verkligen försöka packa minimalt.. har klurat på outfits hela veckan lång.. käckt att ha färre plagg man kan kombinera istället.
Jo jag kunde inte låta bli att ringa D och berätta the good news, att jag kommer. Jag tänkte försöka hålla det hemligt så länge det gick och avslöja att jag e påväg helst samma dag som jag kommer så på lördag morgon.. sms:a och skriva "vi ses ikväll älskling" :o) Men sist jag överraska hann med att jag satt på bussen så sa han "gör inte om det här.. fan jag kan få en hjärtattack!" hehe.. Han blev glad alltså.. Nu ikväll när jag ringde så blev han också jätteglad.. han var tvungen att gå och ta luft i fönstret.. sötis.. "jag skakar" sa han. Awwwwwww!!! Älskar att göra min baby glad! Jag är ju också happy happy för att jag ska åka :oD Längtar efter att bara få krama om bebisen och pussa på han. Nä nu måste jag packa! Drömma får jag göra senare..


Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0