Drömmer mig bort

Fan, jag skulle ha stannat hemma idag.. after all. Nu är jag bara mer tung i huvudet och hostar och mår sådär ja ni vet..inge rolit. Ikväll hade jag tänkt gå på premiären av Amanda Bergs kollektion för Bik Bok men det blidde inget.. sitter här istället.. Fun fun.. att det inte ska kunna få hända lite skojiga saker i ens vardag!? Jag får väl leva på att jag klarade min hemtenta ikväll da.. Man vill ju ändå inte behöva gå ut i det här vädret. Kan det inte vara som vid medelhavet.. Ljumma kvällar som bara lockar en ut.. man kan ju alltid drömma sig bort. Jag gillar att jag verkligen kan koppla bort den verkliga världen ibland och kan drömma mig bort bort bort :op

Ska ta och göra så nu.. :o)

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0